Candidatul Ideal
Studii superioare tehnice-Instalatii finalizate
-Cunostinte legislatie romana in domeniu
-Cunostinte operare PC-Internet, Word, Excel, AutoCAD etc.
-Buna cunoastere a procedurilor, materialelor, pietei instalatiilor.
Descrierea jobului
-Studiaza caietele de sarcini in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si solicita autoritatii contractante, clarificari la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite ;
-Urmareste daca societatea indeplineste conditiile de eligibilitate prevazute in caietele de sarcini;
– Participa la consultarea cu persoana desemnata sa se ocupe cu elaborara tehnologiei de executie a lucrarii care se oferteaza, in vederea analizarii si pregatirii ofertei;
– Identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice si cantitatile acestora;
-Studiaza oferte de preturi de materiale, analizeaza preturile subcontractorilor, intocmeste cereri de oferta pentru furnizorii de echipamente, urmareste primirea acestora, analizeaza ofertele primite si selecteaza cele mai convenabile oferte;
– Completeaza formularele conform cerintelor prevazute in caietele de sarcini si a legislatiei in vigoare;
-Genereaza/modifica devize utilizand programele informatice specifice;
-Calculeaza oferte pentru licitatii si intocmeste oferta pentru licitatii publice sau beneficiari privati;
-Intocmeste/verifica situatii de lucrari;
– Editeaza, urmareste semnarea, multiplicarea, numerotarea, indosarierea si sigilarea documentatiei de ofertare, conform prevederilor din caietul de sarcini, precum si depunerea ofertei la data si locul prevazute in caietul de sarcini;
-Asista la deschiderea ofertelor si intocmeste rapoarte de licitatie;
Beneficii
– Pachet salarial atractiv
– Mediu de lucru plăcut și profesionist
– Posibilități reale de promovare
– Posibilitate de colaborare pe termen lung pentru persoanele care corespund profesional.