Candidatul Ideal
– Studii economice superioare
– Experiență profesională relevantă de minim 2 ani pe un post similar
– Bună cunoastere a legislației financiar-contabile și fiscale
– Persoană foarte ordonată, calmă, orientată spre rezultate
– Excelente abilităţi de comunicare şi relaţionare
– Capacitate sporită de lucru cu termene limită
Descrierea jobului
– cunoașterea programului de contabilitate WinMentor
– bune cunostințe ale pachetului MS Office, în special Excel
-cunoștințe de limba engleză
-înregistrează zilnic toate tranzacțiile financiare și arhiveaza în bune condiții documentele financiar–contabile
-verifică înregistrările contabile şi se asigură de corectitudinea acestora în conformitate cu dispoziţiile legale
-organizează lucrările de închidere lunară a conturilor
-contabilitate clienti/furnizori, operații import/export
-evidență mijloace fixe, obiecte de inventar
-contabilitatea deconturilor cu personalul ( salarii, avansuri spre decontare )
-înregistrarea operațiunilor de casă și bancă lei/valută
-întocmire declarații lunare ANAF
-verifică încasările, proveniența și distribuirea acestora
– întocmeste rapoarte / situații solicitate de management
Beneficii
– Pachet salarial atractiv
– Mediu de lucru plăcut și profesionist
– Posibilități reale de promovare
– Posibilitate de colaborare pe termen lung pentru persoanele care corespund profesional.